неделя, 10 юни 2012 г.

Дел Боске доволен от играта и резултата


Старши треньорът на Испания Висенте дел Боске остана доволен от действията на нападателя Фернандо Торес по време на равенството 1:1 срещу Италия. Двубоят се игра в Гранск и бе част от програмата в Група С.

Резервата Антонио Ди Натале откри след час игра, а Сеск Фабрегас оформи крайния резултат в 64-ата минута.

„Свършихме добра работа на терена, вложихме много усилия. Аз съм доволен от начина, по който действаше моя отбор. Също така съм доволен и от резултата. Аз предпочетох да наситим средата на терена, да владеем по-дълго време топката. Затова избрах в стартовия състав да влезе Фабрегас. Сеск, Силва и Иниеста много добре комбинираха в предни позиции и мисля, че това беше едно правилно решение“, сподели Дел Боске.

„Всичко мина според нашия предварителен план. С влизането на Фернандо Торес на терена играта стана доста по-открита. Ние имахме доста шансове да вкараме втори и победен гол, но ако бъдем честни- и противниците ни имаха възможности да победят.“

„Няма да лъжа, че такива бяха очакванията ми - за отворен мач, с много възможности и за двата отбора. Да, не сме с три точки след този мач, а само с една, но показахме добри неща като футбол. Освен това, играта ни като ниво, беше едно от най-добрите ни представяния в последно време. Естествено, когато срещу себе си имаш силен съперник, ти също ставаш още по-добър“, добави селекционерът на Испания.

„Предстоят ни още два мача, в които съм сигурен, че ще се представим най-малкото както днес. Нямам съмнение, че Испания ще продължи във втората фаза“, завърши Дел Боске.
Източник: gong.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар